POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Sklep internetowy www.alejadziecka.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu.
  2. Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, akceptacja regulaminu oraz złożenie zamówienia.
  3. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, brak telefonu, lub niepełne dane adresowe) nie będą rozpatrywane.
  4. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę i święta realizowane będą w pierwszym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.
  5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
  6. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest dowód sprzedaży w formie e-faktury
  7. Składając zamówienie Klient zawiera ze sklepem umowę oraz oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
  8. Składając zamówienie Klient zawiera ze sklepem internetowym alejadziecka.pl umowę oraz oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

 

 

METODY PŁATNOŚCI

 

  1. Sklep umożliwia kupującym następujące formy płatności:
  • przedpłata poprzez płatności internetowe przelewy24.pl,
  • karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
  • przedpłata – przelew na konto bankowe sklepu wyszczególnione w końcowym etapie zamówienia,
  • płatność przy odbiorze (wysyłka pobraniowa),
  1. W przypadku przedpłaty, sklep rezerwuje towar do momentu jej zaksięgowania.
  2. Na wpłatę czekamy do 3 dni, po tym okresie jeżeli towar nie jest opłacony, następuje anulacja zamówienia.
  3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  4. W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.pl

 

DOSTAWA TOWARU

 

  1. Towar dostarczany jest Pocztą Polską lub kurierem DPD/ Inpost
  2. Klient wybiera sposób dostawy podczas składania zamówienia
  3. Po otrzymaniu paczki zawsze prosimy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzeń kartonu lub przedmiotu itp. zażądajcie od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Brak protokołu szkody nie jest konieczny do uwzględnienia Państwa reklamacji, jednak znacznie ułatwi proces jej rozpatrzenia.
  4. Na  wysyłkę zastrzegamy sobie 2-3 dni robocze (w wypadkach losowych, np. w okresie przedświątecznym okres ten może się nieznacznie wydłużyć) od momentu zaksięgowania "Wpłaty na konto" lub otrzymania wpłaty przez "Płatności Przelewy24". Zazwyczaj jednak wysyłka następuje do 24h od zaksięgowania wpłaty (przelew na konto, Płatności  Przelewy24) lub otrzymania maila o tytule "POBRANIE" lub formularza z informacją o przesyłce pobraniowej. W razie gdyby zamówienie nie mogło być zrealizowane z przyczyn od nas niezależnych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania lub zmiany zamówienia. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie w celu znalezienia dogodnego dla Ciebie rozwiązania. Wysyłka tylko w dni powszednie, od poniedziałku do piątku.
  5. Klient informowany jest o nadaniu przesyłki, otrzymuje również numer nadania jeśli takowy nadawca otrzymał.

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT TOWARU

 

  1. Jeśli towar nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, nie jest zniszczony lub wykorzystany, posiada oryginalne metki, klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, zgodnie z  przepisami ustawy o z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827, "ustawa o prawach konsumenta").
  2. Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania.
  3. W celu zwrócenia towaru należy wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do zwracanej przesyłki. Zwracany towar prosimy odesłać wraz z otrzymaną fakturą/paragonem na adres wyszczególniony w formularzu zwrotu.
  4. Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!
  5. Zwrot ceny towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki na podane przez Państwo konto bankowe.

 

 

REKLAMACJA

 

  1. Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś, zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami, jesteśmy tylko ludźmi i nam również przytrafiają się pomyłki. Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki.
  2. Naszym zadaniem i obowiązkiem jest dostarczenie Państwu towaru bez jakichkolwiek wad. Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt skontaktuj się z nami. W tytule maila prosimy wpisać „REKLAMACJA, NUMER KLIENTA LUB ZAMÓWIENIA”. Reklamowany produkt należy odesłać na nasz adres wraz
    z FORMULARZEM REKLAMACJI (plik do pobrania na końcu regulaminu). Reklamowany produkt odsyłasz na własny koszt. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Wymieniony lub naprawiony towar  wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego produktu proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze za towar (bez kosztów wysyłki).
  3. Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć FORMULARZ REKLAMACJI, ORYGINALNE OPAKOWANIE ORAZ DOWÓD ZAKUPU (paragon/faktura). Na rozpatrzenie reklamacji zastrzegamy sobie 14 dni od chwili otrzymania reklamowanego produktu.
  4. W okresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, reklamacji nie podlegają wady wynikłe z nie odpowiedniego użytkowania oraz uszkodzenia mechaniczne.

 

 

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH I RODO

 

  1. Korzystając ze sklepu internetowego możecie Państwo zostać poproszeni o podanie danych adresowych niezbędnych do realizacji zamówienia i wysyłki towaru. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe są przetwarzane są przez sklep wyłącznie do obsługi procesu realizacji Twojego zamówienia. W celu realizacji zadań sklepu dane mogą być udostępniane podmiotom zewnętrznym, w tym:
  • operatorom systemów informatycznych,
  • zewnętrznym dostawcom produktów,
  • dostawcom płatności,
  • operatorom systemów marketingowych,
  • biurom księgowym,
  • hostingodawcom,
  • podmiotom zapewniającym usługi statystyczne,
  • odpowiednim organom Administracji Publicznej w zakresie wymaganym prawnie.
  1. Osoba, która przekazała swoje dane osobowe ma do nich dostęp i może je modyfikować poprzez zakładkę USTAWIENIA KONTA 
  2. Założenie konta jest dobrowolną decyzją Klienta i może on w każdej chwili z tego zrezygnować. Jednakże posiadanie konta daje pewne udogodnienia jak np. wgląd w historię swoich zamówień, sprawdzenie w jakim etapie realizacji jest zamówienie, informacje o nowościach, promocjach, itp.
  3. W celu usunięcia danych osobowych z bazy prosimy o kontakt pod adresem sklep@alejadziecka.pl.